Extra informatie


Leest u deze informatie s.v.p. door!!!


Aankomst appartement

Wanneer u in het appartement bent aangekomen dient u voor TV en internet de rode schakelaar op de stekkerdoosaan te zetten. De stekkerdoos ligt in de hoek bij de TV op de grond. In de TV kast bevindt zich de router voor het internet, hierop staan de gegevens van hetWifi netwerk (netwerk + wachtwoord). Vergeet bij vertrek niet de stroom uit te schakelen.

Instructie TV
: na aanzetten rode schakelaar even 2-3 minuten wachten tot het signaal gedetecteerd is. Dan eerst Samsung afstandsbediening aanzetten (rode POWER knop). Er staat nu AV in een blauw scherm. Bij problemen: probeer de SOURCE knop.

Vervolgens HUMAX afstandsbediening (decoder) op groene knop drukken (rechtsboven), eventjes wachten tot er beeld komt.


Inventaris

Niet aanwezig, dus zelf meenemen:

·        Beddengoed, zoals; onderlakens, kussenslopen en dekbedovertrekken voor 1 persoons bedden,

·        Linnengoed, zoals; handdoeken, theedoeken, keuken/sopdoekjes,

·        Schoonmaakmiddelen beperkt aanwezig of niet, zoals; blokjes voor vaatwasmachine, WC-papier, vuilniszak(ken).



Onderhoud en beschadigingen

Ook bij normaal gebruik gaat er wel eens iets stuk. Dat kan gebeuren, maar vervang het zelf, en als dat niet lukt, laat het ons dan weten

(06-21287279). Zo nodig kunt u uw WA- of Reisverzekering aanspreken als het om kostbare zaken gaat.

Afval

Afval bij vertrek weggooien. Dit kan in container bij de slagboom, de huissleutel is nodig om deze te openen.



Vertrek

U dient het appartement om 10.00 uur te verlaten op de laatste dag (tenzij anders overeengekomen).Daarna komt het schoonmaakbedrijf langs. Mocht u te laat vertrekken, waardoor de schoonmakers hun werk niet of niet tijdig kunnen doen, dan kán dit tot extra kosten leiden, welke wij bij u zullen verhalen. U dient de koelkast uit en open te zetten, thermostaat op 16℃ te zetten, afval te verwijderen, evt. verplaatste meubelen terug te zetten op de originele plek (vouwbed weer op te vouwen) en het appartement bezemschoon achter te laten.



Klachten schoonmaak

Mochten er opmerkingen zijn over de staat waarin u het appartement aantreft (schoonmaak), dan dient u direct telefonisch contact op te nemen met verhuurder en/of met de schoonmaakorganisatie JVK Cleaning (06-17590472). Bij reclameren ná de huurperiode kan er niets meer met uw klacht gedaan worden.

Het Strandleven | Duinweg 14 A8| 1759 NW Groote Keeten

  Miranda van der Poel en Robert van der Kaaden | 06-21287279

84775 bezoekers (180302 hits) sinds 12-11-2008